ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    מדוע כדאי לפנות גם לרופא אף אוזן גרון?

    קבלתם הפנייה לבדיקת שמיעה לילד? אנו נסביר כאן מתי כדאי ללכת למכון השמיעה ואיך מכינים את הילד לקראת הבדיקה. מכון סאונד מכשירי שמיעה מתמחה בבדיקות שמיעה ומכשירי שמיעה. צוות מיומן (כולל קלינאי/ת תקשורת) מלווה את הבדיקה ועונה בסבלנות לכל השאלות. אם שמתם לב שילדכם אינו מגיב לרעשים חזקים ואינו מפנה את ראשו לכיוון הצליל – צרו קשר לתיאום בדיקה במכון.

    בעיות שמיעה נובעות לעתים מהצטברות של שעווה או נוזלים באוזניים. כבר בגילאים צעירים נוצרים "פקקים" שאינם מאפשרים שמיעה תקינה. אותם ילדים יחזרו לשמוע באופן תקין לאחר הטיפול בבעיה. שימו לב, יש למהר לטפל בבעיות אוזניים היות ודלקות עשויות לגרום נזק קבוע לשמיעה.

    כיצד מתבצעת בדיקת שמיעה?

    בעבור בדיקת שמיעה לילד נבחר מכון שמיעה לילדים עם צוות מקצועי שיודע איך לייצור אווירה רגועה ולגרום לילד לשתף פעולה. הבדיקה אינה כרוכה בכאב. אם ילדכם חושש מאוד מכל ביקור אצל הרופא, חשוב להבהיר לו שהבדיקה צפויה להתנהל באווירה של משחק. הילד יתבקש להיכנס אל חדר אטום לרעשים ולהגיב אל קולות שהצוות משמיע. בחלק מהבדיקות ילדים נדרשים להרכיב אוזניות. אם אתם צפויים בעיה כדאי לתרגל עם הילד הרכבת אוזניות בבית.

    מכון שמיעה לילדים עד גיל 6

    בדיקות שמיעה עד גיל 6 מתבצעות לרוב בנוכחות של שני אנשי צוות. אחד מאנשי הצוות נכנס יחד עם הילד וההורה אל החדר האקוסטי המבודד בעוד השני מפעיל את הציוד שמחוץ לחדר (משמיע את הקולות). התפקיד של איש הצוות שנכנס אל התא הוא לדובב את הילד ולעודד אותו לשתף פעולה. מכון שמיעה לילדים כולל מראש צעצועים שמעוררים תגובה אצל ילדים וצוות מיומן.

    איך מתכוננים לבדיקה?

    בכדי להבטיח שיתוף פעולה מרבי של הילד עם הצוות במכון נמליץ שלא להגיע עם ילד עייף, חולה או רעב. כדאי להסביר לו מה צפוי להתרחש במכון ולהדגיש את החשיבות של הבדיקה. נמליץ שלא להגיע עם אחים נלווים או חברים. נרצה למקד את הילד בבדיקה ולמזער השפעה של מסיחי דעת.

    כל פתרונות השמע תחת קורת גג אחת

    למוצרים נוספים >

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר


      קידום ובניית אתרים לעסקים קידום ובניית אתרים לעסקים