ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    בדיקות שמיעה לילדים

    סאונד מכשירי שמיעה אינו מבצע בדיקות שמיעה – נא לא לפנות בנושא זה

    מכון שמיעה לילדים

    ירידה בשמיעה מתקשרת בדרך כלל להזדקנות ובלאי של הגוף, אולם מכון שמיעה לילדים יכול לאתר גם לקויות שמיעה מולדות. חשוב מאוד לערוך לילד בדיקת שמיעה בכל חשש ללקות מולדת או ירידה בשמיעה. אם אתם חווים ירידה בשמיעה אצל הילד אל תמתינו ואל תהססו, משום שההשלכות עלולות להיות קשה ולפגוע בו. סאונד מכשירי שמיעה הוא אחד מהמכונים המובילים בארץ לבדיקות שמיעה לילדים. המכון מציע מבחר סוגי בדיקות, מכשירי שמיעה ואבזור נלווה.

    אילו בדיקות מבצע מכון שמיעה לילדים?

    • בדיקת VDL, המיועדת לתינוקות רכים בני 3-4 חודשים. מכון שמיעה לילדים בוחן בבדיקה זו את התגובתיות של התינוק לצלילים שונים, שירים, אמירת שמות, קולות של בעלי חיים וכדומה.
    • בדיקת VRA, המיועדת לתינוקות בגילאי חצי שנה ומעלה. במהלך הבדיקה מושמעים צלילים מרמקולים שונים ובודקים להיכן מסובב התינוק את ראשו. בכל פעם שהוא מסובב את הראש למקום הנכון, הוא זוכה לחיזוק חיובי למשל נדלקת קופסה עם בובה. כך יוצרים אצלו התניה על-מנת שימשיך לסובב את הראש למקור הקול.
    • בדיקת Play Audiometry – בדיקה המיועדת לפעוטות וילדים המסוגלים לשתף פעולה ולעקוב אחרי הוראות בסיסיות. למשל: להוסיף קובייה למגדל בכל פעם שהם שומעים סאונד.
    • בדיקות עם תמונות וחפצים – מיועדות גם הן לילדים בגילים שמסוגלים לשתף פעולה עם הבודק, למשל הצבעה על תמונה המראה את החפץ אותו אומר הבודק ברמקול.

    מכון שמיעה פרטי לילדים

    אם אתם זקוקים לשירות של מכון שמיעה לילדים, אל תתפשרו ומצאו את הטוב ביותר בתחום. מכון שמיעה איכותי יאפשר לכם לאתר את לקות השמיעה אצל הילד ולהציע לכם פתרונות כמו מכשירי שמיעה משוכללים. סאונד מכשירי שמיעה הוא אחד מהמכונים המובילים בישראל לבדיקות שמיעה לילדים וניתן לקבל באמצעותו שירות מקיף הכולל בדיקות שמיעה במכון או בבית הילד, סיוע בהתאמה אישית של מכשיר השמיעה ורכישה של ציוד נלווה. זה הזמן לטפל בבעיה ולסייע לילד לגדול באווירה חופשית ומאושרת מבלי שלקות השמיעה שלו תעיב על ההתפתחות השפתית או הקוגניטיבית שלו או קשריו החברתיים.

    מבין הבדיקות שעוברים תינוקות וילדים, בדיקות שמיעה לילדים הן מהחשובות ביותר שיש. בדיקת שמיעה שמתבצעת בזמן יכולה לאתר לקות שמיעה או ירידה בשמיעה. בעיות אלו הן ברות פתרון וכשמאתרים אותן בזמן ניתן להעלות את איכות החיים הן של הילד והן של הוריו. סאונד מכשירי שמיעה הוא מכון המבצע בדיקת שמיעה לילדים, תוך שימוש במכשור משוכלל וגישה סבלנית ונעימה. המכון עומד בכל הקריטריונים החשובים להורים שבוחרים מקום לבצע בו בדיקת שמיעה לילדיהם.

    מכון שמיעה לילדים

    איך בוחרים מכון שמבצע בדיקות שמיעה לילדים

    חלק מההורים נלחצים מהנושא של בדיקת שמיעה לילדים, משום שמדובר בבדיקה שיש לה משמעויות כבדות. לכן, אם גם הילד שלכם זקוק לבדיקת שמיעה, יש כמה דברים שחשוב שלא תתפשרו עליהם:

    1. צוות המכון הינו מיומן, מקצועי וכולל אנשי מקצוע מוסמכים כמו קלינאי תקשורת בעלי ניסיון רב בביצוע בדיקות שמיעה לילדים ולמבוגרים.
    2. הצוות אדיב ולבבי ובעל ניסיון בהתמודדות עם ילדים, החששות שלהם והתגובות שלהם לסיטואציות מסוימות. חשוב לבחור מכון המעסיק אנשים בעלי גישה בריאה ומכילה כלפי ילדים ושיודעים להרגיע ולהנחות אותם במידת הצורך.
    3. המכון מציע תורים זמינים ופנויים ואתם לא צריכים להמתין זמן רב כדי לגלות אם לילד יש בעיית שמיעה.

    בדיקות שמיעה פרטיות לילדים

    אם הילד שלכם זקוק לבדיקת שמיעה, חשוב שלא תהססו ולא תדחו את הטיפול בנושא. בדיקת שמיעה היא הכרחית עבור איתור לקויות שמיעה וירידה בשמיעה בקרב ילדים וכל עיכוב עלול לגרום להם לבעיות לימודיות, חברתיות, רגשיות ועוד ולגרום להם לפתוח פער שלאחר מכן יהיה קשה להדביק אותו. סאונד מכשירי שמיעה הוא אחד המכונים המובילים בארץ בתחום של בדיקות שמיעה לילדים ואם אתם מעוניינים שהילד שלכם ייבדק על-ידי מקצוענים אמתיים, זה המקום שאתם צריכים לפנות אליו. השירות ניתן בפריסה ארצית וקלינאי התקשורת של המכון מגיעים במידת הצורך אפילו עד בית הלקוח, מצוידים באותו מכשור משוכלל המצוי במכון עצמו. כך תוכלו לדעת אם לילד יש בעיית שמיעה ואף למצוא לו פתרון בהתאמה אישית.

    כל פתרונות השמע תחת קורת גג אחת

    למוצרים נוספים >

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר


      הגלריה שלנו

      מידע נוסף בנושא

      בדיקת שמיעה לילדים באופן פרטי

      הורים הזקוקים לבדיקת שמיעה עבור הילד שלהם, בוחרים בפעמים רבות באפשרות של בדיקת שמיעה לילדים באופן פרטי. אפשרות זו מקצרת משמעותית את זמני ההמתנה לבדיקה, שהם אלמנט קריטי בכל הקשור לבעיות שמיעה. יחד עם זאת, יש לשים לב ולוודא כי בוחרים במכון אמין, מומלץ ומקצועי לביצוע הבדיקה. סאונד מכשירי שמיעה הוא מכון לבדיקות שמיעה המתמחה בבדיקות שמיעה לילדים וכמובן גם למבוגרים. במקום תוכלו למצוא שירות של בדיקות שמיעה באמצעות המכשור המתקדם ביותר בתחום וכן פתרונות כגון מכשירי שמיעה מסוגים שונים, סוללות וכדומה.

      למה כדאי לעשות בדיקת שמיעה לילדים באופן פרטי?

      ייתכן ואתם שואלים את עצמכם מדוע לבצע בדיקת שמיעה לילדים באופן פרטי, כשניתן לבצע אותה דרך קופות החולים. ובכן, הדבר הכי חשוב שיש לזכור לגבי בדיקות שמיעה לילדים הוא שככל שהן מתבצעות בשלב מוקדם יותר, כך יש יותר סיכוי לאתר ירידה בשמיעה או לקות שמיעה ולהציע לילד ולהוריו פתרונות אשר יקלו על המצב. ככל שממתינים עם הבדיקה, הילד עלול לסבול מירידה בתפקוד בלימודים, קשיים חברתיים ורגשיים ועוד. למרבה הצער, התורים לבדיקות שמיעה לילדים דרך קופות החולים הם רחוקים מאוד וזמן ההמתנה יכול לעמוד על חודשים רבים. בזמן הזה הילד עלול לפתוח פער לימודי ורגשי שיהיה קשה להתגבר אליו לאחר מכן ולכן מומלץ לפנות למכון פרטי המבצע את הבדיקות, בדרך כלל בזמינות גבוהה מאוד של ימים בודדים מרגע קביעת התור.

      אל תחכו – קבעו תור לאחד ממכוני השמיעה המובילים בישראל

      אם אתם מעוניינים לעשות בדיקת שמיעה לילדים באופן פרטי, אל תתפשרו על איכות מכון השמיעה שאתם בוחרים. סאונד מכשירי שמיעה הוא אחד המכונים הנחשבים בישראל, המציע מערך בדיקות בפריסה ארצית ובמידת הצורך אף בבית הלקוח. המכון מבצע בדיקות שמיעה מקצועיות לילדים ולמבוגרים ומציע פתרונות כגון מכשירי שמיעה בהתאמה לגיל הנבדק והבעיה ממנו הוא סובל וכן מגוון אביזרים נלווים. הזמינות של התורים במכון גבוהה והצוות אדיב ומקצועי. לכן אל תמתינו וקבעו עוד היום תור לבדיקת שמיעה לילד שלכם.

      בדיקת שמיעה לילדים פרטי

      אם הילד שלכם חווה בעיות שמיעה, בדיקת שמיעה לילדים פרטי הוא משהו שבהחלט מומלץ לכם לשקול. בדיקה פרטית מתבצעת תוך זמן קצר מרגע שריון התור ואתם והילדים לא צריכים להמתין חודשים ארוכים כדי להבין את מהות הבעיה והפתרונות לה. אחד המכונים שמציעים בדיקות שמיעה לילדים הוא סאונד מכשירי שמיעה. זהו מכון פרטי המבצע בדיקות שמיעה ברמה גבוהה באמצעות צוות קלינאי תקשורת בפריסה ארצית ומכשור משוכלל המסייע באיתור הבעיה. ניתן אף להגיע לבית הלקוח ולבצע את הבדיקה במרחב האישי והבטוח של הילד.

      מה חשוב לדעת על בדיקת שמיעה לילדים פרטי

      1. חפשו מכון מומלץ ואמין שניתן למצוא עליו מידע באינטרנט וברשתות החברתיות, כך שתהיו בטוחים שאתם מבצעים את הבדיקה אצל גורם מוכר ומקצועי.
      2. וודאו כי חוץ משירות של בדיקת שמיעה לילדים פרטי, המכון מציע פתרונות ללקויי שמיעה, כמו מכשירי שמיעה, סוללות, אביזרים משלימים וכדומה.
      3. וודאו כי צוות המכון מיומן בביצוע בדיקות לילדים. ילדים פעמים רבות נזקקים ליחס מיוחד, רגיש ומכיל ובמיוחד כשמדובר בבדיקות רפואיות ובדיקות שמיעה בפרט. סבלנות ויחס אדיב הם המפתח לבדיקה מוצלחת שבה הילד משתף פעולה ולא מרגיש מפוחד או מאוים.
      4. חפשו מכון עם תורים קרובים וזמינות גבוהה לביצוע בדיקות שמיעה. חלק מהתשלום עבור בדיקת שמיעה פרטית נועד על מנת לקצר את זמני ההמתנה המעיקים עליכם ועל הילד וליהנות מבדיקה ומתוצאות מהימנות כמה שיותר מהר.

      אל תדחו ואל תהססו, קבעו בדיקת שמיעה עוד היום

      אם הילד שלכם זקוק לבדיקת שמיעה, חשוב שלא תדחו את הטיפול בנושא, שכן כל עיכוב עלול ליצור אצלו עיכובים התפתחותיים ורגשיים ואף להקשות עליו בלימודים. בדיקת שמיעה לילדים פרטי היא פתרון אידיאלי עבור הורים שמעוניינים לבצע בדיקת שמיעה לילד שלהם ולא מוכנים להתפשר על זמני המתנה ארוכים. קבעו לילד שלכם בדיקת שמיעה בסאונד מכשירי שמיעה, מהמכונים המובילים בישראל. כך תוכלו לתת לו נקודת פתיחה טובה יותר לטיפול בלקות ולהחזיר לו ולכם את איכות החיים שאתם ראויים לה.

      קידום ובניית אתרים לעסקים קידום ובניית אתרים לעסקים