ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    מידע נוסף בנושא

    סוללות למכשיר שמיעה מחיר משתלם

    חוץ ממכשיר השמיעה עצמו, סוללות למכשיר שמיעה זה משהו שאף אחד כבד שמיעה לא יכול בלעדיו. גם מכשיר השמיעה המשוכלל ביותר בעולם לא יכול לפעול ולמלא את מטרתו אם הסוללות בו מרוקנות. לכן, חשוב להכיר מקרוב את הנושא של סוללות למכשירי שמיעה ולדעת בדיוק אילו לקנות, היכן וכמה. סאונד מכשירי שמיעה הינו מכון מוביל לתחום השמיעה, מכשירי שמיעה ואביזרים נלווים ושם תוכלו למצוא סוללות למכשירי שמיעה של המותגים הטובים בעולם. לכן אל תתלבטו ואל תהססו ורכשו כבר עכשיו סוללות למכשיר השמיעה שלכם, כדי שלא תתקעו ברגע האחרון בלי סוללות ולא תוכלו לשמוע כראוי.

    סוללות למכשירי שמיעה 312

    עבור מי שמשתמש במכשיר שמיעה, סוללות למכשירי שמיעה 312 הן מוצר הכרחי. מה שחשוב לבדוק הוא, האם סוג מכשיר השמיעה שלכם מצריך סוללות מהסוג הזה, או שמא סוללות מסוג אחר. אם אתם לא בטוחים, מומלץ להתייעץ עם קלינאי תקשורת מקצועי. סאונד מכשירי שמיעה הוא מהמכונים המובילים בישראל לבדיקות שמיעה ומכירת סוללות למכשירי שמיעה מכל הסוגים. פנו למכון סאונד ותוכלו למצוא בדיוק את סוג הסוללות שאתם זקוקים לו.

    מה חשוב לדעת לגבי בטריות למכשירי שמיעה?

    • יש הרבה סוגים של בטריות למכשירי שמיעה כשם שיש הרבה סוגים של מכשירי שמיעה. חשוב לרכוש את סוג הבטריות שמתאים למכשיר השמיעה שלכם.
    • בטריות נבדלות זו מזו בעיקר בהיבט של טווח הזמן שניתן להשתמש בהן. זכרו כי מכשיר שמיעה ללא בטריות הוא חסר ערך לחלוטין ולכן כדאי להשקיע בבטריות שידועות בזמן השימוש הארוך בהן. ככל שלקות השמיעה חריפה יותר כך הבטרייה צורכת יותר כוח ומתרוקנת מהר, לכן רכשו בטריות איכותיות שיתאימו לסוג לקות השמיעה שלכם.
    • לצד זאת, רכשו בטריות שעומדות בתקציב שלכם. מי שמשתמש במכשירי שמיעה זקוק ללא מעט בטריות עבורו ולכן חשוב שתרכשו אותן בסכומים שאתם יכולים לעמוד בהן ותעשו סקר מחירים בין הספקים השונים לפני הרכישה.
    • עבור מי שמשתמש במכשירי שמיעה, אין דבר יותר מתסכל ממכשיר שמפסיק לעבוד בדיוק ברגע הקריטי ביותר בו זקוקים לשמיעה חדה ומדויקת. לכן כשאתם קונים בטריות עבור מכשיר השמיעה שלכם, תמיד קנו יותר ממה שנדמה לכם שאתם צריכים, כדי שלא ייווצר מצב בו תתקעו בלי בטריות.

    כל מה שאתם חייבים לדעת על סוללות למכשיר שמיעה

    • כל מכשיר שמיעה פועל באמצעות סוללות מסוג אחר, לכן חשוב לרכוש רק את הסוג שמתאים למכשיר שברשותכם.
    • אם אינכם בטוחים איזה סוג לרכוש, התייעצו עם קלינאי תקשורת מוסמך.
    • אורח החיים של סוללות למכשיר שמיעה נקבע בהתאם לכמה גורמים:

    גודל הסוללה – שהוא בדרך כלל פועל יוצא של סוג המכשיר

    סוג המכשיר – קיימים בשוק כמה סוגים של מכשירי שמיעה וכל אחד מהם מתאים לרמה אחרת של לקות שמיעה.

    עוצמת הקול שמכוונת במכשיר – ככל שהיא יותר גבוהה כך הסוללה תגמר מהר יותר

    אופן השימוש במכשיר – למשל, שינויי תכנית מרובים או שימוש באביזרי עזר במקביל כמו אוזניות אלחוטיות לטלוויזיה.

    רעש סביבתי – ככל שיש יותר רעש מסביב הסוללה עובדת חזק יותר ולכן מסתיימת מהר יחסית.

    זקוקים לסוללות למכשיר שמיעה? קנו אצל המומחים

    אם אתם צריכים לרכוש סוללות למכשירי שמיעה 312, פנו לסאונד מכשירי שמיעה – מכון השמיעה המוביל בארץ. בסאונד תוכלו למצוא סוללות 312 במחירים אטרקטיביים, שיאפשר לכם למצות את השימוש במכשיר השמיעה שלכם ולהביא לעלייה באיכות החיים שלכם. זכרו כי שמיעה לקויה משפיעה על המצב הנפשי, יכולת הקשב והריכוז, פגיעה בתפקוד הקוגניטיבי, קשיי למידה ועוד. לכן הימנעו ממצבים בהם אין לכם מספיק סוללות עבור מכשיר השמיעה שלכם והצטיידו עוד היום בסוללות למכשיר שמיעה 312 שילווה אתכם בדיסקרטיות ויאפשר לכם לשמוע כאחד האדם.

    בטריות למכשירי שמיעה

    אחד הדברים שהכי מעסיקים את מי שמשתמש במכשירי שמיעה הוא בטריות למכשירי שמיעה. זהו אחד האביזרים המבוקשים ביותר בקרב מי שסובל מלקות שמיעה ורוב האנשים מחפשים שילוב אידיאלי בין בטריות איכותיות לבין כאלו שיתאימו לתקציב שלהם. סאונד מכשירי שמיעה מציעים מגוון סוגים של בטריות עבור מכשירי שמיעה מכל הסוגים. צוות המכון ישמח להעניק ליווי וייעוץ מקצועי בבחירת הבטריות.

    בטריות למכשירי שמיעה 312 רוכשים אצלנו

    המקום הטוב ביותר לרכוש בו בטריות למכשירי שמיעה הוא סאונד מכשירי שמיעה. סאונד הוא אחד מהמכונים המובילים בארץ לבדיקות שמיעה לכל הגילים, המבוצעות על-ידי קלינאי תקשורת מקצועיים במכון עצמו ובפריסה ארצית. המכון מתמחה גם במכירת בטריות עבור מכשירי שמיעה מכל הסוגים וייעוץ לגבי התאמת הבטריות למכשירי השמיעה. לכן, אם אתם זקוקים לבטרייה למכשיר השמיעה שלכם פנו עוד היום לסאונד מכשירי שמיעה ותיהנו מייעוץ מקצועי ובטריות בהתאם לתקציב שלכם וכמובן מכשיר השמיעה בו אתם משתמשים.

    מה צריך לדעת על סוללות למכשירי שמיעה 312?

    סוללות למכשירי שמיעה אינן זהות זו לזו. כל אחת מתאימה לסוג אחר של מכשיר שמיעה וחשוב להכיר את ההבדלים ביניהן. סוללות למכשירי שמיעה 312 מיועדות למכשירי שמיעה מסוג ITC. אלו הם מכשירים משוכללים ודיסקרטיים הממוקמים בתוך תעלת האוזן. בנוסף, סוללות 312 מתאימות גם לחלק מהמכשירים הזעירים הממוקמים מאחורי האוזן. אורך החיים של סוללות 312 הוא 10 ימים בממוצע, אך יש לציין כי אורך החיים של סוללות ממכשירי שמיעה מושפע מכמה פרמטרים: עוצמת הקול המכוונת במכשיר, אופן ותדירות השימוש בו ונוכחות של רעש סביבתי, שמגביר את פעילות הסוללה. בכל חבילה של סוללות 312 יש 6 סוללות, כלומר חבילה אחת מספיקה לחודשיים בממוצע. וכדי להבדיל בינן לבין סוללות מסוגים אחרים, האריזה מסומן בסימון חום (שימו לב שסוללות מסוגים אחרים מסומנות בצבעים אחרים כגון צהוב, כחול, כתום וכדומה). בנוסף, הקפידו לרכוש אך ורק סוללות שלא פג תוקפן.

    סוללות למכשירי שמיעה הטובות בעולם

    עכשיו כשאתם בקיאים בכל התכונות של סוללות למכשיר שמיעה, אתם צריכים להחליט היכן אתם רוכשים אותן. אם אתם מחפשים מקום עם סוללות איכותיות, עמידות לאורך זמן ובמחירים אטרקטיביים, אין ספק שסאונד מכשירי שמיעה הוא המקום המדויק עבורכם. המכון מעסיק קלינאי תקשורת מעולים המבצעים בדיקות שמיעה במכון עצמו ובפריסה ארצית ובנוסף מעניקים ייעוץ מקצועי בכל מה שקשור לבחירת סוללות למכשירי שמיעה. אתם יכולים לרכוש דרך סאונד מלאי של סוללות שילווה אתכם לזמן רב ויאפשר לכם ליהנות מהמכשיר שברשותכם. 

    קידום ובניית אתרים לעסקים קידום ובניית אתרים לעסקים