ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    אביזרים נלווים למכשירי שמיעה

    אביזרים נלווים למכשירי השמיעה הן הגדרה כללית לסוגים שונים של אביזרים שפותחו במיוחד עבור כל מי שמתמודד עם ירידה באיכות השמיעה. אביזרים אלו נועדו לסייע לכבדי השמיעה בשיפור השמיעה, לצד השימוש במכשירי שמיעה.

    טלפון נייח לכבדי שמיעה הוא מכשיר טלפון המשלב בתוכו מגבר מובנה להגברת השמע וצלצול הטלפון. טלפונים מוגברים מאפשרים לאנשים הסובלים מאובדן השמיעה ברמה חמורה, לנהל שיחות טלפון. הטלפונים מצוידים באורות מהבהבים המאותתים על צלצול הטלפון, בבקרי עוצמת קול מתכווננים במטרה להגביר את גובה הצלילים של שיחת הטלפון בהתאם לרמת השמיעה של המשתמש ובלחצנים גדולים וברורים במטרה לאפשר חיוג קל ומהיר.

    מגבירי קול לטלפון ניידים ונייחים מיועדים לצורכי הגברת הקול בשיחות טלפון, נכנסות או יוצאות. מגבירי הקול מצוידים גם במגביר קול להגברת העוצמה של צלצול הטלפון.

    אוזניות אלחוטיות למכשירי הטלוויזיה המתאימות לכל סוגי המסכים המודרניים. האוזניות האלחוטיות מאפשרות חיבור ישיר לטלוויזיה עם כפתורי שליטה מובנים לקביעת העוצמה של הקול. האוזניות מגיעות עם סוללות נטענות המאפשרות שמיעה איכותית רציפה לאורך זמן ועם כפתורים ייחודיים המאפשרים לשמוע את הטלוויזיה או את הסביבה בהתאם לצרכי המשתמש בכל רגע נתון.

    סוללות – סוללות איכותיות הן אביזר חשוב ביותר כדי לאפשר שימוש רציף במכשיר השמיעה שלכם. חשוב להצטייד גם בסוללות אקסטרה כדי להימנע ממצבים שבהם אתם עוסקים בפעולות יום יומיות, אך נתקעים בשל התרוקנות הסוללה במכשיר.

    אטמי אוזניים נגד מים ומסנני רעש אשר יוצרים ויסות של רעשי רקע ורעשים באופן כללי.

    חשוב לדעת: במכשירי השמיעה המצוידים בטכנולוגיה עדכנית ומתקדמת הטלפון החכם יכול לשמש גם כשלט עבור מכשיר השמיעה.

    במכון "סאונד מכשירי שמיעה" מתמחים בשיווק של כל האביזרים הנלווים למכשירי השמיעה. אנו מציעים אביזרי שמיעה איכותיים ועדכניים המיוצרים על ידי החברות הוותיקות והמובילות בעולם.

    את אביזרי השמיעה מומלץ לרכוש במכון שבו רכשתם את מכשיר השמיעה. קלינאי התקשורת של המכון ידעו להתאים לכם את מכשיר השמיעה המושלם עבורכם, ידעו להתאים גם את האביזרים בהתאם לסוג המכשיר, לחומרת הירידה באיכות השמיעה ולחומרת לקות השמיעה.

    מחפשים אביזרים נלווים למכשיר השמיעה, צרו קשר!

    במכון "סאונד מכשירי שמיעה" מהמכונים המובילים בתחום, מחכים לכם!

    בחרתם בנו, אתם בידיים טובות!

    כל פתרונות השמע תחת קורת גג אחת

    למוצרים נוספים >

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר


      קידום ובניית אתרים לעסקים קידום ובניית אתרים לעסקים