ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    כיצד מתבצעות בדיקות שמיעה כאלו?

    בעיות שמיעה אצל ילדים הן תופעה נפוצה. ברוב המקרים ניתן יהיה לפתור את בעיה בהליך רפואי פשוט. בדיקות שמיעה לילדים מתבצעות בכדי לאתר ולאבחן בעיות בשמיעה. בדיקת שמיעה ראשונה מתבצעת כיום כמעט לכל תינוק בעודו בן מספר ימים. מכון סאונד מכשירי שמיעה הוא מכון שמיעה וותיק ומוכר, המכון מבצע בדיקות שמיעה מקצועיות לאיתור מדויק של כל סוגי בעיות השמיעה. אם אתם מחפשים בעבור ילדכם מכון שמיעה מוביל, מקצועי, סבלני ומסור – הגעתם למקום הנכון.

    בדיקת השמיעה דורשת כניסה של הילד אל חדר אקוסטי אטום לרעש. בגילאים צעירים אחד ההורים מתלווה אל הילד. בהתאם לצורך הבדיקה תתבצע בנוכחות של קלינאי/ת תקשורת עם התמחות מתאימה. בדיקות שמיעה לילדים היא הליך פשוט ונעים. הילד מתבקש לשחק במשחקים, להאזין לקולות ולהשיב לשאלות בהתאם לגיל וליכולת. נמליץ לתאם את הבדיקה לשעה בה הילד ערני ורגוע.

    בדיקת שמיעה עד גיל 5

    עד גיל שנתיים לא ניתן לצפות שיתוף פעולה מלא של הילד. הבדיקה מתבצעת בעוד התינוק יושב יחד עם הורה בתוך חדר אקוסטי. הצוות משמיע צלילי דיבור בעצמה משתנה דרך הרמקולים ובוחן את התגובות של התינוק. השמיעה נבחנת על פי תגובה של הילד לקול שנשמע (הפניית מבט, הפסקת פעילות וכן הלאה).

    בגיל שנתיים עד חמש היכולת של הילד לשתף פעולה עולה באופן משמעותי. במידת האפשר הצוות יעדיף לבצע את הבדיקה כאשר הילד מרכיב על אזניו אוזניות לבחינת רמת השמיעה בכל אחת מהאוזניים. הבדיקה מתחלקת לשני חלקים : בדיקת תגובה להוראות קוליות ובדיקה שבוחנת את רמת השמיעה (משמיעים לילד סוגים שונים של צלילים).

    בדיקה לילדים בגיל 5 ומעלה מתבססת על בדיקת דיבור (הוראות קוליות) כאשר הילד מתבקש לחזור על המילים שהוא שומע באוזניות. הבדיקה תושלם עם בחינת סף צלילים בה הילד מתבקש לסמן לצוות בכל פעם בה הוא שומע צליל.

    מתי כדאי לבצע בדיקות שמיעה לילדים?

    רופא המשפחה יספק להורים הפנייה לבדיקת שמיעה בהתאם לצורך. חשש לבעיות שמיעה מתעורר במקרים בהם יש עיכוב התפתחות ונראה שהילד אינו מבין הוראות פשוטות.

    כל פתרונות השמע תחת קורת גג אחת

    למוצרים נוספים >

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר


      קידום ובניית אתרים לעסקים קידום ובניית אתרים לעסקים