ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    כל המידע על מכשירי שמיעה

    עם עליית תוחלת החיים גדל מספר האנשים הזקוקים למכשירי שמיעה המעניקים למשתמשים חוויה המשנה את איכות החיים. טווח המחירים של מכשירי השמיעה רחב ותלוי בתכונות של המכשיר ובמאפיינים הייחודיים שלו, אך מעבר למחיר, חשבו כמה שווה לכם להשקיע ביכולת ליהנות מקונצרט טוב או מכל אירוע תרבותי אחר, ביכולת לנהל שיחה באופן שוטף בלי להקשות ולבקש מבני השיחה לחזור שוב ושוב על מה שהם אמרו או לנהל שיחה מקצועית וקולחת עם חברים בעבודה ועוד.

    ההבדלים במחירים בין מכשירי השמיעה לא תמיד שווים את החיסכון בכסף, זהו המקום לכוון גבוה, להשקיע ולהחזיר את איכות החיים ואת צלילי השמיעה הנפלאים.

    מהם הגורמים המשפיעים על מחירי המכשירים?

    יש מספר גורמים המשפיעים על המחירים של מכשירי השמיעה, איכות המכשיר, פונקציות ותוספות מיוחדות, שנת ייצור, מיתוג, שירות ומקצועיות של מכון השמיעה, התאמה אישית של המכשיר לדרישות המטופל ועוד.

    איכות המכשיר באה לידי ביטוי במנגנוני הסינון השונים כמו הנחתת רעשי רקע, חסימת רעשי רוחות ועוד, באיכות השמע, באופן ההגברה וביכולת לסייע בהבנת הדיבור.

    יש מכשירי שמיעה המכילים פונקציות ייחודיות ומתקדמות כמו חיבור לבלוטוס', טעינה אלחוטית, חיבור לטלפון הנייד ולאפליקציות המבוססות על שמיעה ועוד.

    אם בחרתם מכשיר שמיעה המיוצר בהתאם לצרכים ולדרישות הייחודיות שלכם, קחו בחשבון שמחיר המכשיר יהיה יקר יותר.

    ככל שהמכשיר ממותג יותר ומיוצר בחברה בעלת מוניטין, כך גם מחירו יהיה יקר יותר וככל שהמכשיר חדיש יותר, כך מחירו יהיה יקר יותר בהתאמה לשנת הייצור.

    כל פתרונות השמע תחת קורת גג אחת

    למוצרים נוספים >

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר


      קידום ובניית אתרים לעסקים קידום ובניית אתרים לעסקים