ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    איך להסתגל למכשירי שמיעה?

    תהליך ההסתגלות אל מכשיר השמיעה יכול להיות לעתים קשה בהתחלה ולא נעים והוא דורש התמדה, שיתוף פעולה עם איש מקצוע ותמיכה מהמשפחה.

    בעוד שאצל הילדים תהליך ההסתגלות למכשיר השמיעה הוא מהיר, אצל אנשים מבוגרים תהליך ההסתגלות הוא יותר איטי, וגם אצלם הוא שונה מאדם לאדם. חלק מהאנשים המבוגרים יסתגלו למכשירים החדשים בתוך מספר ימים ואצל החלק האחר התהליך עלול להימשך אפילו מספר חודשים.

    הסתגלות למכשירי השמיעה – 3 תנאים להצלחה

    חשוב להתמיד ולהמשיך בשימוש במכשיר גם אם יש קשיים. הפסקה בשימוש מונעת את תהליך ההסתגלות ואת התועלת וההנאה שבשימוש במכשיר. השימוש צריך להיעשות בהדרגה מבחינת מספר השעות ביום ובימים הראשונים מומלץ להרכיב את המכשיר במקומות שקטים ולהסתגל בהדרגה למקומות רועשים. ככל שתשתמשו במכשיר כמה שיותר, כך המוח יתרגל לצלילים החדשים המגיעים אליו דרך מכשיר השמיעה ויתאים את עצמו לסוג הגירויים החדשים המגיעים אליו, גירויים אשר עקב לקות השמיעה המוח לא שמע כבר זמן רב.

    חשוב לשתף פעולה עם קלינאי התקשורת ולהקפיד על מילוי ההנחיות שקיבלתם מהקלינאי בעת התאמת המכשיר. יש להגיע לכל פגישה, לעדכן את הקלינאי בתחושות שלכם ולתאר לו איך הקולות נשמעים באוזניכם כדי שהוא ידע לכוון את המכשיר עד לרמה שבה איכות השמיעה תהיה קרובה ביותר לצליל הטבעי.

    מחקרים רבים מוכיחים כי שיתוף פעולה עם בני המשפחה בתהליך השיקומי מקצרת את משך התהליך וממקסמת את ההצלחה.

    כל פתרונות השמע תחת קורת גג אחת

    למוצרים נוספים >

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר


      קידום ובניית אתרים לעסקים קידום ובניית אתרים לעסקים