ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    איך לבחור מכשיר שמיעה?

    רבים מאתנו זוכרים את מכשירי השמיעה הגדולים והמגושמים הממוקמים מאחורי האוזן, אך כיום יש דור חדש של מכשירי שמיעה אסתטיים ויעילים. שוק מכשירי השמיעה מציע מכשירי שמיעה מגוונים כאשר כל סוג של מכשיר מיועד לטיפול במצבים ספציפיים, אך רגע לפני שאתם בוחרים מכשיר שמיעה זכרו, מכשיר שמיעה לא בוחרים על סמך פרסום בעיתונות או כתבות שיווקיות. כדי ליהנות ממכשיר השמיעה ולהפיק ממנו את המיטב חשוב שאת הבחירה וההתאמה תעשו בעזרת קלינאי תקשורת ותיק בעל ידע מעמיק בתחום האודיולוגיה.

    איך אדע איזה מכשיר שמיעה מתאים לי?

    הבסיס לבחירה מוצלחת של מכשיר שמיעה הוא הבדיקה הראשונית של רופא אף אוזן וגרון ולאחריה הבדיקה של קלינאי תקשורת מומחה במכון שמיעה. ללא אבחון ראשוני של קלינאי תקשורת מומחה אי אפשר להתקדם בהתאמת המכשיר הנכון.

    הגודל לא תמיד קובע ולא תמיד המכשיר הקטן ביותר הוא המכשיר הכי מתאים. את גודל המכשיר קובעים בהתאם לרמת הירידה בשמיעה ובמקרה של מכשיר תוך אוזני, בהתאם לאנטומיה של תעלת האוזן.

    חשוב לקחת בחשבון את היכולת של המטופל לתפעל את המכשיר ואת הנוחות של המטופל.

    יש להתאים את המכשיר לאורח החיים של המשתמש ולצרכיו האינדיבידואליים. אם, לדוגמא, המשתמש עובד במקום הומה אדם חשוב לבחור במכשיר היודע לסנן רעשי רקע או אם המטופל סובל מאובדן שמיעה בתדרים גבוהים, יש לבחור מכשיר המגביר באופן יעיל את התדרים הגבוהים.

    בהתאם להעדפות אישיות – אם למשתמש לא אכפת שיראו את מכשיר השמיעה, הבחירה תהיה קלה יותר, אך אם הוא מעדיף שלא יראו את המכשיר, יש להתאים מכשיר שמיעה זעיר ודיסקרטי.

    כל פתרונות השמע תחת קורת גג אחת

    למוצרים נוספים >

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר


      קידום ובניית אתרים לעסקים קידום ובניית אתרים לעסקים