ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    בדיקת שמיעה לתינוקות

    סאונד מכשירי שמיעה אינו מבצע בדיקות שמיעה – נא לא לפנות בנושא זה

    בדיקת שמיעה לתינוקות פרטי במכון סאונד

    אחת הבדיקות הקריטיות ביותר היא בדיקת שמיעה לתינוקות. זוהי בדיקה שמשפיעה על חיי התינוק, אך יש צורך בהכשרה מיוחדת ומכשור ייעודי על-מנת לבצע אותה בצורה מקצועית. סאונד מכשירי שמיעה הוא מכון שמיעה מהמובילים בתחומו בארץ. המכון מבצע גם בדיקות שמיעה לתינוקות, כדי שהוריהם יוכלו לקבל אינדיקציה טובה על מצב השמיעה שלהם. במידת הצורך, הבדיקה נעשית גם בבית הלקוח.

    מדוע חשוב לבצע בדיקת שמיעה לתינוקות?

    תינוק עובר הרבה סוגי בדיקות מהרגע שהוא נולד, שלכולן מטרה אחת: לזהות בזמן בעיות, לקויות ומומים שעלולים להשפיע על המשך חייו. חלק גדול מהבעיות ניתן כיום לזהות עוד כשהתינוק נמצא ברחם ובמקרים מסוימים ההורים מוכנים מראש לעובדה כי הוא ייוולד עם לקות כזו או אחרת. אולם במקרה של שמיעה, ניתן לבצע בדיקת שמיעה לתינוקות רק אחרי הלידה. לבדיקה הזו יש חשיבות עצומה משום ששמיעה תקינה היא המפתח להתפתחות תקינה: שפתית, קוגניטיבית, רגשית וחברתית. כשלא מבצעים את הבדיקה הזו בזמן, עלולים להיווצר עיכובים שמורידים את איכות החיים של התינוק ושל המטפלים בו. אולם בדיקת שמיעה שמבוצעת בזמן, מביאה לאיתור מהיר של הבעיה ובחירה של הפתרון המתאים ביותר על-מנת להתגבר על הלקות ככל שניתן. לתינוקות שאיתרו אצלם את בעיית השמיעה בזמן יש סיכוי גדול יותר לחיות חיים שלמים ומאושרים בדיוק כמו תינוקות שומעים.

    פנו למומחים בבדיקות שמיעה לפעוטות ותינוקות

    אם אתם זקוקים למכון אמין, מקצועי ומומלץ עבור בדיקת שמיעה לתינוקות, סאונד מכשירי שמיעה הוא מהמכונים המובילים בארץ בתחום. הייחודיות של המכון נובעת מכך שניתן ליהנות מהשירות בפריסה ארצית ואין צורך להגיע פיזית למכון על-מנת לבצע את בדיקת השמיעה. הצוותים של סאונד מכשירי שמיעה מקצועיים ומיומנים בכל סוגי בדיקות השמיעה ומגיעים במידת הצורך עד לבית הלקוח. בנוסף, מציע המכון מבחר גדול של מכשירי שמיעה, בהתאמה אישית לכל לקוח. כמו כן, ניתן לרכוש סוללות למכשירי שמיעה ומבחר אביזרים נלווים כמו אוזניות אלחוטיות ועוד. לכן, אם אתם זקוקים לבדיקת שמיעה לתינוק שלכם, אל תתפשרו על פחות מהטובים ביותר בתחום. 

    כל פתרונות השמע תחת קורת גג אחת

    למוצרים נוספים >

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר


      מידע נוסף בנושא

      בדיקת שמיעה לתינוק שנולד

      אנשים בוגרים עוברים מדי פעם בדיקות שמיעה, אך לעיתים יש צורך גם לבצע בדיקת שמיעה לתינוק שנולד. תינוקות עוברים בדיקות שמיעה על-מנת שיהיה ניתן לקבוע כבר בשלב מוקדם בחייהם, אם הם סובלים מלקות שמיעה. גילוי מוקדם של בעיות שמיעה, יכול לסייע במציאת פתרון יעיל שיאפשר להם להמשיך בחייהם ולהתפתח כמו תינוקות שומעים. סאונד מכשירי שמיעה הוא אחד ממכוני השמיעה המובילים בארץ, לבדיקות שמיעה לכל הגילים. במכון ניתן לבצע בדיקות שמיעה לילדים וגם לתינוקות ולאחר מכן למצוא עבורם פתרונות בהתאמה אישית.

      מדוע צריך בדיקת שמיעה לתינוק שנולד?

      החידושים הטכנולוגיים והרפואיים של המאה ה-21 מאפשרים לגלות בעיות שונות עוד בזמן שהתינוק נמצא ברחם. יחד עם זאת, סביר להניח שתמיד יהיו ליקויים שניתן לגלות רק אחרי הלידה וליקוי שמיעה הוא אחד מהם. בדיקת שמיעה לתינוק שנולד היא חיונית על-מנת לאתר לקות שמיעה בשלב מוקדם בחיי התינוק. שמיעה פגומה עלולה לפגוע בהתפתחות התינוק על היבטיה השונים: רגשית, חברתית, משפחתית ושפתית. תינוקות שלא עוברים בדיקת שמיעה בזמן עלולים לחוות עיכובים שונים שלאחר מכן קשה להתגבר עליהם ואיכות חייהם נפגמת יחסית לתינוקות שומעים. לעומת זאת, תינוקות שעוברים בדיקת שמיעה ומאתרים אצלם לקות שמיעה, נהנים מנקודת פתיחה טובה יותר. הגורמים המטפלים בתינוק מודעים לבעיה ויכולים לבחור מבין מגוון שיטות טיפול ופתרונות שמעלים את רמת החיים של התינוק וממשיכים איתו גם לשנות חייו הבוגרות.

      בדיקת שמיעה לתינוקות פרטי

      אם אתם זקוקים לשירות של בדיקת שמיעה לתינוק שנולד, חשוב שתפנו לגורם מקצועי ומוסמך המבצע בדיקות מהסוג הזה. סאונד מכשירי שמיעה הינו מכון מוביל בתחומו בישראל המפעיל צוות סוכנים ובודקים בפריסה ארצית. אלו מגיעים עד בית הלקוח במידת הצורך ויכולים לבצע בדיקות שמיעה במרחב הביתי ואף להציע פתרונות הכוללים שימוש במכשירי שמיעה המתקדמים ביותר בשוק ומבחר אביזרים נלווים. אל תמתינו עד שהבעיה תסתבך והתינוק יסבול מעיכובים בשל לקות לא מאותרת. פנו כבר עכשיו למכון המוביל בישראל לבדיקות שמיעה ואפשרו לו להתחיל את החיים מנקודת פתיחה מוצלחת.

      קידום ובניית אתרים לעסקים קידום ובניית אתרים לעסקים