ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    סאונד מכשירי שמיעה מציעים לכם מוצרים מעולים

    מכון לבדיקת שמיעה מאבחן לקויות שמיעה  ומציע פתרונות לבעיות אלו. הביקור בו נעשה לאחר שהמטופל מתלונן בפני רופא אא"ג על בעיות שמיעה. את הבדיקה עורכים קלינאי תקשורת בעלי הסמכה ממשרד הבריאות. על פי הממצאים המתגלים נמשכים ומוצעים הטיפולים ללקוח. "סאונד" מכון שמיעה פועל בתחום וניתן לקבל אצלו מידע רב.

    מכון לבדיקת שמיעה – אבחונים מדויקים

    מכון לבדיקת שמיעה מקצועי מצליח לבצע אבחונים מדויקים מאוד לכל לקוח. בדיקה מקיפה יכולה לגלות את עוצמת פגיעת הרעש. הנבדק יושב בחדר האטום לכל רעש חיצוני ומקשיב לצלילים בתדרים שונים אותם הוא אמור לזהות. כך עד לרמה שבו הוא כבר אינו שומע את הצלילים המופקים. על פי זאת נערכת טבלה מיוחדת המגדירה את אופי הלקות וחומרתה. על פיה גם מחליטים על הטיפול הנדרש. הבעיות הקיימות רבות. כך לקויות שמיעה ופגיעות רעש בדרגות שונות, טנטונים, צלצולים ורעשים באוזניים ועוד. הפתרונות המוצעים מגוונים ותלויים בחומרת ואופי הבעיה הקיימת. אחד הטיפולים המוצעים הוא רכישת מכשיר שמיעה אשר תפקידו הינו לקלוט ולהגביר את עוצמת הרעשים והצלילים החיצוניים. הם מועברים ישירות אל תוך האוזן הפנימית. האתגר של מומחי המכון הוא להציע את המכשיר הטוב והמתאים ביותר ללקוח.

    מכשירי שמיעה מגוונים

    ניתן למצוא מכשירי שמיעה הפועלים על טכנולוגיה אנלוגית ודיגיטלית. איכות המכשירים מתפתחת כל העת כאשר החדשניים ביותר מציעים חווית שמיעה קרובה לטבעית. הבחירה בכל אחד נעשית על פי הצרכים ובכלל זה. רמת הירידה בשמיעה, מצבו הרפואי של המטופל, אורח חייו וכדומה. לאחר קבלת המכשיר יתחיל תהליך של התאמתו ללקוח. הדבר נעשה בסדרת פגישות במכון. תרומת מכשירי השמיעה לאיכות חיי המשתמשים בהם רבה ומאפשרת תקשורת טובה יותר עם הסביבה הקרובה. כך מול בני המשפחה, בעבודה ובחברה.

    כל פתרונות השמע תחת קורת גג אחת

    למוצרים נוספים >

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר


      קידום ובניית אתרים לעסקים קידום ובניית אתרים לעסקים