ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    מתבלטים איזה מכשיר שמיעה כדאי לקנות?

    אם אתם מחפשים מכשיר שמיעה קטן, בלתי נראה ונוח לשימוש – אתם זקוקים למכשיר חדיש. מכון סאונד מכשירי שמיעה מציע מבחר מכשירי שמיעה עם דגש על מכשירים חדישים. בין הדגמים החדשים קיימים מכשירי שמיעה זעירים כמעט בלתי נראים. אם אתם מבלים את רוב זמנכם מחוץ לבית וזקוקים בהתאם למכשיר שמיעה שמסוגל להגביר מספר צלילים במקביל – כדאי לכם לבחור מכשיר שמיעה ברמה גבוהה בהתאמה אישית. הצוות המומחה של מכון סאונד מכשירי שמיעה יידע לכוון אתכם אל המכשיר הנכון ביותר.

    מתי נמליץ על מכשירי שמיעה זעירים?

    תאונות עבודה, תאונות דרכים ולעתים גם מחלות עלולות לגרום לפגיעה בשמיעה בגיל צעיר. נוצר מצב בו אנשים שנמצאים בשיא הקריירה שלהם ומנהלים חיי חברה מלאים מתמודדים עם בעיות שמיעה. מכשירי שמיעה זעירים מצליחים לתת מענה לאותם משתמשים שמבקשים להשתתף בפגישות מרובות משתתפים, לבלות בהופעות מוזיקה ומסיבות, ליהנות ממסעדות ובעיקר, לשכוח מבעיית השמיעה.

    מכשירי שמיעה זעירים שמתבססים על הטכנולוגיה החדשה ביותר בענף מעניקים תחושה של שמיעה טבעית. איש לא יוכל לנחש שאתם מרכיבים מכשיר שמיעה. מיקרופונים זעירים מבצעים סריקות ב-360 מעלות בתוספת מנגנון דיגיטלי להנחתת רעשים. המכשירים מזהים קולות דיבור באופן אוטומטי ומעבדים את הנתונים. ניתן לקבל תוצאה של שמיעה כמעט תקינה גם בסביבות רועשות.

    איך בוחרים נכון מכשיר שמיעה?

    ההחלטה לבחור במכשיר זעיר פנימי או חיצוני תתבסס בראש ובראשונה על סוג הפגיעה בשמיעה ודרגת החומרה. ניתן למצוא מכשירי שמיעה בטווחי מחירים משתנים ברמה בסיסית, בינונית וגבוהה. המכשיר הבסיסי מתאים בעיקר לשימוש ביתי בעוד למכשירים שמשתייכים לרמה הגבוהה יש יכולות טובות הרבה יותר.

    ההשקעה במכשיר שמיעה חדיש מצדיקה את עצמה במקרים בהם אורח החיים אכן דורש מכשיר כזה. המכשירים החדישים מיועדים לבעלי לקות שמיעה שיש להם אינטראקציה רבה עם אנשים על בסיס יומיומי. הם זקוקים לפתרון שיאפשר להם להמשיך לנהל אורח חיים שגרתי שכולל עבודה, חיי משפחה, חיי זוגיות וחיי חברה. עם מכשיר השמיעה הנכון אפשר וכדאי להמשיך לנהל אורח חיים תקין וליהנות מהתענוגות של החיים כולל ספורט, קונצרטים, מוזיקה וטיולים בארץ ובעולם.

    כל פתרונות השמע תחת קורת גג אחת

    למוצרים נוספים >

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר


      קידום ובניית אתרים לעסקים קידום ובניית אתרים לעסקים