ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    מכשירים מומלצים וחדשניים – סאונד מכשירי שמיעה

    מכשיר שמיעה מומלץ מוצע לנזקק לו על פי שיקולים שונים ביניהם צרכיו, טעמו האישי, תקציבו ועוד. ניתן למצוא מבחר של מכשירים דיגיטליים ואנלוגיים. המתקדמים ביותר מבחינה טכנולוגית נותנים מענה מגוון ויעיל. יש צורך להתאים כל מכשיר לאוזן ולכוונן אותו לפי צרכי הלקוח. "סאונד" מכון שמיעה פועל בתחום וניתן לקבל אצלו מידע רלוונטי.

    מכשיר שמיעה מומלץ – עם חלקים איכותיים

    מכשיר שמיעה מומלץ מיוצר עם חלקים איכותיים ומתקדמים. ניתן למצוא בו מיקרופון חיצוני רגיש שנועד לקלוט את הצלילים החיצוניים, מגבר עוצמתי המעבירם אל הצינורית ומשם אל האוזנייה המונחת בתוך תעלת האוזן,  סוללות נטענות, כפתורים לכוונון עוצמה, מתגים שונים ועוד. מכשירים אלו מגיעים עם תוכניות רבות אשר ניתן להתאימן לצרכי המשתמש. יש כאלו היכולות להפחית ולסנן רעשים, היודעות לזהות סביבות אקוסטיות שונות כמו: דיבור, מוזיקה ורעש אחר, המנטרלות צפצופים, המאפשרות לשמוע צלילים מסוימים בחדר רועש ועוד. מכשירים אלו יודעים לבצע קישורים אלחוטיים המחברים את המשתמש למכשירים סלולריים, לטלוויזיות ומכשירי אודיו אחרים. בחירת כל תכנית נעשית על פי צרכי המטופל ואורח חייו כולל אם הוא מצוי בסביבה רועשת בעבודה, בחברה וכדומה.

    בחירת המכשיר

    כל אחד יכול לבחור את המכשיר המתאים. קיימים זעירים המוכנסים אל תוך האוזן ואשר כמעט ולא ניתן לראות אותם מבחוץ. ניתן למצוא אחרים, גדולים יותר התלויים על האוזן. קלינאי התקשורת מתאים את האוזנייה שלהם העשויה סיליקון. הוא נוטל מידות של האוזן הפנימית ומעבירם למעבדה אשר מייצרת אותן בהתאמה מושלמת. יש לכך חשיבות כי כך אין הן יכולות לזו. מה שמאפשר שמיעה טובה ונטולת רעשים. הן גם מוגנות טוב יותר ואינן נשמטות החוצה בקלות. לאחר קבלת המכשיר מתחיל תהליך התאמת התוכניות השונות לצרכי הלקוח.

    כל פתרונות השמע תחת קורת גג אחת

    למוצרים נוספים >

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר


      קידום ובניית אתרים לעסקים קידום ובניית אתרים לעסקים