ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    מחירים משתלמים במיוחד

    מכשירי שמיעה מחיר נקבע על פי איכותו. ניתן למצוא מבחר מכשירים הפועלים על טכנולוגיות דיגיטליות או אנלוגיות. הפיתוח שלהם מתקדם עם הזמן וכל העת מוצעים מכשירים עם טכנולוגיות חדשניות. הבחירה של הלקוח נעשית על פי צרכיו, טעמו האישי, תקציבו וכדומה. "סאונד" מכון שמיעה פועל בתחום וניתן לקבל אצלו מידע חשוב.

    מכשירי שמיעה מחיר – נוח לכל כיס

    מכשירי שמיעה מחיר נקבע על פי סוג המכשיר, איכותו והטכנולוגיה הקיימת בו. המכשיר נועד לקלוט את הצלילים החיצוניים ולהעבירם באמצעות מיקרופון חיצוני, מגבר המגביר עוצמתם וצינורית אשר מובילה אותם אל תעלת האוזן הפנימית. כן, יש בו מתגים, כפתורי כוונון לעוצמה, סוללות המספקות לו את האנרגיות ועוד. ככל שהחלקים הללו מתקדמים כך איכות השמיעה גדלה. מיקרופון רגיש, מגבר בעל עוצמה, סוללות נטענות נחשבים לחלקים חדשניים שמחירם יקר. מכשירים חדישים ניתנים לכוונון רחב טווח, כוללים מעבדי צלילים, מנטרלי צפצופים, קישוריות אלחוטיות ועוד. קיימות תוכניות שונות היודעות להגביר רעשים, להפחית רעשים בסביבה החיצונית, להתאמת השמיעה בחדר שקט או מלא אנשים ועוד. בחירת כל תכנית נעשית על פי צרכי המטופל ואורח חייו, בין היתר הימצאות ועבודה בסביבה רועשת ועוד.

    התאמת ובחירת המכשיר

    יש צורך לבחור את המכשיר המתאים. ניתן למצוא זעירים המוכנסים אל תוך תעלת האוזן ואשר כמעט ולא ניתן לראות אותם מבחוץ. קיימים אחרים, גדולים יותר אשר תלויים על האוזן. קלינאי התקשורת מתאים אותן בשלמות. הוא נוטל מידות של האוזן הפנימית בתהליך מיוחד והנתונים מועברים למעבדה על מנת לייצר את האוזניה. לאחר קבלת המכשיר מתחיל תהליך התאמתו ללקוח. הוא נמתח על מספר פגישות שבמהלכן משלבים תכונות קיימות, חשובות ויעילות לטובת הלקוח.

    כל פתרונות השמע תחת קורת גג אחת

    למוצרים נוספים >

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר


      קידום ובניית אתרים לעסקים קידום ובניית אתרים לעסקים