ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    כיצד מתאימים את מכשיר השמיעה?

    מכשירי שמירה זעירים נחשבים למבוקשים אצל רבים. מדובר על מכשירים איכותיים אשר נכנסים לתוך האוזן. רבים מעדיפים אותם בגלל גודלם ומאחר והשימוש בהם הינו נוח. ניתן למצוא מספר דגמים הנבדלים ביניהם במפרט המייחד אותם. "סאונד" מכון שמיעה פועל בתחום וניתן לקבל אצלו מידע רלוונטי.

    מכשירי שמירה זעירים – איכותיים ויעילים

    מכשירי שמירה זעירים מהדור החדש הינם ארגונומיים ומגיעים עם טכנולוגיה מתקדמת אשר מביאה עימה יתרונות רבים למשתמש. המכשירים מיועדים גם לליקויי שמיעה באוזן אחת. כל מכשיר מורכב ממיקרופון רגיש שנועד לקלוט את הצלילים החיצוניים. בנוסף, מגבר אשר מעבירם אל תוך האוזן הפנימית, סוללות איכותיות, כפתורים ומתגים להגברת עוצמה, חוט קשיח מחובר לצורך שליפת המכשיר החוצה ועוד. למכשירים ציפוי מיוחד להגנה מפני מים, אבק ושומנים השומרים עליהם היטב לאורך זמן. הם מגיעים עם תוכניות בעלות תכונות שונות, ובין היתר להפחתת וסינון רעשים, לזיהוי סביבות אקוסטיות מגוונות כמו דיבור, מוסיקה ועוד. הן גם יודעות לנטרל צפצופים, מאפשרות לשמוע צלילים מסוימים בחדר רועש וכדומה. המכשירים האלו מגיעים גם עם יכולות לביצוע קישורים אלחוטיים למכשירים חיצוניים כמו טלוויזיה, רדיו ומכשירי אודיו אחרים, כמו גם, לטלפונים סלולריים ועוד. את התוכניות יש להתאים ללקוח לטובת ניצול תכונותיהם. עושים זאת בהתאמה מוחלטת לסביבה בה הוא חי, עובד, מבלה ושוהה.

    בחירת והתאמה

    ניתן לבחור את המכשיר המתאים בהתאם לצרכים, לטעם האישי, לתקציב וכדומה. יש חשיבות לבחור את המידות הרצויות על מנת שהוא ייכנס היטב לאוזן ולא יזוז. תזוזה עלולה לפגוע  באיכות השמיעה. קלינאית תקשורת מטעם ספק מסייעת לבחירה ולאחר הרכישה אף התאמת התוכניות למטופל. ובין היתר לשמיעת מוזיקה ועוד. הטיפול מתבצע במהלך פגישה אחת או יותר.

    כל פתרונות השמע תחת קורת גג אחת

    למוצרים נוספים >

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר


      קידום ובניית אתרים לעסקים קידום ובניית אתרים לעסקים